Serwis

HOME • Serwis

Informujemy, że zgodnie z wytycznymi WHO i GIS procedura serwisowa opera się na następujących krokach:

Cała obsługa klienta wykonywana jest z maksymalnym ograniczeniem kontaktów osobistych, bez potrzeby odwiedzania wnętrza budynku.

Kluczyk przechowujemy w foliowym opakowaniu ochronnym.

Wszystkie samochody pozostawione przez klientów, przed wjazdem do serwisu, poddawane są kwarantannie.

Stosowana jest obsługa bezdotykowa, wszelkie elementy typu kierownica, drążek zmiany biegów, siedzenia i dywaniki zabezpieczamy folią.

Wszyscy pracownicy wykonują czynności w ubraniu ochronnym.

Po wykonaniu usługi, każde auto poddawane jest ozonowaniu i odkażone przekazywane jest do odbioru klienta.

Wszelkie formalności załatwiamy zdalnie, bez potrzeby wchodzenia do punktu obsługi, za pomocą telefonu, Live Chat'u na stronie www.mojsiuk.pl oraz formularzy kontaktowych.

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz eksperta? Napisz do nas
a odpowiednia osoba się z Tobą skontaktuje

Media społecznościowe

Śledź nas w internecie