Serwis Mercedes-Benz

HOMESerwis • Serwis Mercedes-Benz

Dlaczego nasz serwis?

 

Do wykonania prac na wysokim poziomie potrzebny jest wysoko wykwalifikowany personel warszatowy, rozporządzający gruntowną wiedzą o technologii motoryzacyjnej Mercedes-Benz.

Ważne, aby pracownicy byli zawsze na bieżąco z aktualnym stanem techniki. Prawidłowa diagnostyka i obsługa techniczna wymaga też odpowiednich urządzeń testowych oraz najświeższej literatury warsztatowej. Dlatego w ramach kształcenia i doskonalenia zawodowego prowadzimy rozliczne szkolenia, na których przekazywana jest wiedza zarówno ogólna, jak i szczegółowa.

Gdy przywożą Państwo swój samochód do serwisu, zajmuje się nim cały zespół doświadczonych ekspertów oraz specjalistów. Struktura zespołowa wzmacnia transfer wiedzy i gwarantuje rozwiązanie nawet skomplikowanych problemów. Dzięki temu mogą być Państwo pewni, że zawsze otrzymają najlepszy serwis dla swojego samochodu.

Gwarancja jakości Mercedes-Benz

Wykwalifikowani mechanicy

Wieloletnie doświadczenie

Oryginalne części

Wysoka jakość usług

Oryginalny program serwisowy Mercedes-Benz

Fachowe porady

Profesjonalna obsługa

Specjalistyczne wyposażenie i oprogramowanie

Wypełnij formularz, a nasz doradca serwisowy skontaktuje się z Tobą w celu umówienia wizyty w serwisie.




    Polityka prywatności - RODO

    Stacja kontroli pojazdów

    Stacja kontroli pojazdów

    Wykonujemy badanie techniczne samochodów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych.

    Naprawy blacharsko-lakiernicze

    Naprawy blacharsko-lakiernicze

    Ekspresowe i profesjonalne naprawy Twojego samochodu.

    Wymiana opon

    Wymiana opon

    Profesjonalnie wymienimy opony w Twoim samochodzie oraz zapewnimy im hotel.

    Informujemy, że zgodnie z wytycznymi WHO i GIS procedura serwisowa opera się na następujących krokach:

    Cała obsługa klienta wykonywana jest z maksymalnym ograniczeniem kontaktów osobistych, bez potrzeby odwiedzania wnętrza budynku.

    Kluczyk przechowujemy w foliowym opakowaniu ochronnym.

    Wszystkie samochody pozostawione przez klientów, przed wjazdem do serwisu, poddawane są kwarantannie.

    Stosowana jest obsługa bezdotykowa, wszelkie elementy typu kierownica, drążek zmiany biegów, siedzenia i dywaniki zabezpieczamy folią.

    Wszyscy pracownicy wykonują czynności w ubraniu ochronnym.

    Po wykonaniu usługi, każde auto poddawane jest ozonowaniu i odkażone przekazywane jest do odbioru klienta.

    Wszelkie formalności załatwiamy zdalnie, bez potrzeby wchodzenia do punktu obsługi, za pomocą telefonu, Live Chat'u na stronie www.mojsiuk.pl oraz formularzy kontaktowych.

    Skontaktuj się z nami

    Potrzebujesz eksperta? Napisz do nas
    a odpowiednia osoba się z Tobą skontaktuje

    Media społecznościowe

    Śledź nas w internecie