Serwis Peugeot

HOMESerwis • Serwis Peugeot

Dlaczego nasz serwis?

 

Nasz serwis posiada licencję Peugeot Carrosserie Services, co oznacza, że spełnia wszystkie wymagania producenta dotyczące wykonywania usług blacharsko-lakierniczych. Peugeot Polska wspólnie z firmą DEKRA przyznaje licencję tylko tym serwisom, które przejdą pomyślnie audyt potwierdzający spełnienie ponad 170 wymagań dotyczących technologii naprawy, wyposażenia, jakości obsługi klienta oraz ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy.

Doceń spokój i beztroskę, jaką gwarantują umowy serwisowe Peugeot. Naprawy usterek, obsługa i profesjonalizm pracowników sieci Peugeot pozwolą ci zachować samochód w świetnym stanie technicznym i ograniczyć koszt użytkowania.

Gdy przywożą Państwo swój samochód do serwisu, zajmuje się nim cały zespół doświadczonych ekspertów oraz specjalistów. Struktura zespołowa wzmacnia transfer wiedzy i gwarantuje rozwiązanie nawet skomplikowanych problemów. Dzięki temu mogą być Państwo pewni, że zawsze otrzymają najlepszy serwis dla swojego samochodu.

Gwarancja jakości

Wykwalifikowani mechanicy

Wieloletnie doświadczenie

Oryginalne części

Wysoka jakość usług

Oryginalny program serwisowy

Fachowe porady

Profesjonalna obsługa

Specjalistyczne wyposażenie i oprogramowanie

Wypełnij formularz, a nasz doradca serwisowy skontaktuje się z Tobą w celu umówienia wizyty w serwisie.



    Polityka prywatności - RODO

    Stacja kontroli pojazdów

    Stacja kontroli pojazdów

    Wykonujemy badanie techniczne samochodów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych.

    Naprawy blacharsko-lakiernicze

    Naprawy blacharsko-lakiernicze

    Ekspresowe i profesjonalne naprawy Twojego samochodu.

    Wymiana opon

    Wymiana opon

    Profesjonalnie wymienimy opony w Twoim samochodzie oraz zapewnimy im hotel.

    Informujemy, że zgodnie z wytycznymi WHO i GIS procedura serwisowa opera się na następujących krokach:

    Cała obsługa klienta wykonywana jest z maksymalnym ograniczeniem kontaktów osobistych, bez potrzeby odwiedzania wnętrza budynku.

    Kluczyk przechowujemy w foliowym opakowaniu ochronnym.

    Wszystkie samochody pozostawione przez klientów, przed wjazdem do serwisu, poddawane są kwarantannie.

    Stosowana jest obsługa bezdotykowa, wszelkie elementy typu kierownica, drążek zmiany biegów, siedzenia i dywaniki zabezpieczamy folią.

    Wszyscy pracownicy wykonują czynności w ubraniu ochronnym.

    Po wykonaniu usługi, każde auto poddawane jest ozonowaniu i odkażone przekazywane jest do odbioru klienta.

    Wszelkie formalności załatwiamy zdalnie, bez potrzeby wchodzenia do punktu obsługi, za pomocą telefonu, Live Chat'u na stronie www.mojsiuk.pl oraz formularzy kontaktowych.

    Skontaktuj się z nami

    Potrzebujesz eksperta? Napisz do nas
    a odpowiednia osoba się z Tobą skontaktuje

    Media społecznościowe

    Śledź nas w internecie